Thursday, 16 June 2011

! اسپانیا سفیر لیبی‌ را اخراج کرد

امروز در سر خط خبر‌ها آمد که: اسپانیا سفیر لیبی‌ را اخراج کرد!
ما ضمن سپاس فراوان از این عمل ارزشمند دولت اسپانیا، از ایشان صمیمانه خواهشمندیم سفیر جمهوری اسلامی ایران را هم بزودی به دنبال نخود سیاه بفرستند...

امضا: ملت شهید پرور انتاریو و حومه...

No comments:

Post a Comment