دو سال پیش امروز صبح بود که ... روی تخته سیاه نوشتیم: "بابا جان داد ..." ا
.فرزاد کمانگر / اعدام شأن هیچ انسانی نیست *
.شیرین علم هویی / اعدام قتل عمد قانونی و دولتی است *
.فرهاد وکیلی / اعدام تنبیه نیست، ارعاب است *
.علی حیدریان / اعدام قابل اعاده و بازگشت نیست *
... مهدی اسلامیان / اعدام بهرترتیب و نحوه و بهربهانه باید فورا لغو شود *
.فرزاد کمانگر / اعدام شأن هیچ انسانی نیست *
.شیرین علم هویی / اعدام قتل عمد قانونی و دولتی است *
.فرهاد وکیلی / اعدام تنبیه نیست، ارعاب است *
.علی حیدریان / اعدام قابل اعاده و بازگشت نیست *
... مهدی اسلامیان / اعدام بهرترتیب و نحوه و بهربهانه باید فورا لغو شود *

