Friday, 13 January 2012

شکست نخوردگان ...

چطور لشکر شکست خورده نام گرفتیم؟

کجا شکست خوردیم؟

کِی‌ همدیگر و گم کردیم؟

کِی‌ خودمون و گم کردیم؟

چی‌ باعث شد راه رسیدن به اون بلندیها رو پیدا نکنیم؟

میتونستیم...

داشتیم میرسیدیم...

راه زیادی داشتیم، امّا ...

زیاد‌ام دور نبودیم!

...(شکست نخوردگان)

No comments:

Post a Comment