چطور لشکر شکست خورده نام گرفتیم؟
کجا شکست خوردیم؟
کِی همدیگر و گم کردیم؟
کِی خودمون و گم کردیم؟
چی باعث شد راه رسیدن به اون بلندیها رو پیدا نکنیم؟
میتونستیم...
داشتیم میرسیدیم...
راه زیادی داشتیم، امّا ...
زیادام دور نبودیم!
...(شکست نخوردگان)
کجا شکست خوردیم؟
کِی همدیگر و گم کردیم؟
کِی خودمون و گم کردیم؟
چی باعث شد راه رسیدن به اون بلندیها رو پیدا نکنیم؟
میتونستیم...
داشتیم میرسیدیم...
راه زیادی داشتیم، امّا ...
زیادام دور نبودیم!
...(شکست نخوردگان)
No comments:
Post a Comment