تو که این حرفها رو میزنی کاملا داری حرکت نژادپرستی میکنی ما وقتی به خودمون احترام نمیگذاریم چطور باید توقع داشته باشیم بقیه به ما احترام بگذارن؟؟؟؟ بعد میگیم حکومت ما نژادپرسته و باید عوض بشه!!!تا وقتی بین خود ما این مسائل هست چطور میتونیم بگیم همه با هم یکی هستیم؟؟؟
تو که این حرفها رو میزنی کاملا داری حرکت نژادپرستی میکنی
ReplyDeleteما وقتی به خودمون احترام نمیگذاریم چطور باید توقع داشته باشیم بقیه به ما احترام بگذارن؟؟؟؟
بعد میگیم حکومت ما نژادپرسته و باید عوض بشه!!!تا وقتی بین خود ما این مسائل هست چطور میتونیم بگیم همه با هم یکی هستیم؟؟؟