Saturday, 20 August 2011

!بخاطر گل روی بروبکس و رفقای خونگرم جنوب

بخاطر گل روی بروبکس و رفقای خونگرم جنوب, که خاکش دیر زمانی‌ است دیگر آباد نیست...

----------
سلام من به خوزستان پیام من به سامانش

به بهمنشیر جوشان و به کارون خروشانش

به خرمشهر زیبا و به اهواز دل افروزش

به آبادان آباد و هرمزجان ویرانش

الا ای خاک خوزستان تو آنستی که دیدستی

سکندرها و قیصرها و لشکرهای جوشانش

اگر از هول قیصر بند شادروان گسست از هم

بدیدی دست و پا در بند آخر زار و گریانش
----------

No comments:

Post a Comment