!بخاطر گل روی بروبکس و رفقای خونگرم جنوب
بخاطر گل روی بروبکس و رفقای خونگرم جنوب, که خاکش دیر زمانی است دیگر آباد نیست...
----------
سلام من به خوزستان پیام من به سامانش
به بهمنشیر جوشان و به کارون خروشانش
به خرمشهر زیبا و به اهواز دل افروزش
به آبادان آباد و هرمزجان ویرانش
الا ای خاک خوزستان تو آنستی که دیدستی
سکندرها و قیصرها و لشکرهای جوشانش
اگر از هول قیصر بند شادروان گسست از هم
بدیدی دست و پا در بند آخر زار و گریانش
----------
No comments:
Post a Comment